Demis van Doorn

COO & Project Management

BIO Sinds 2023 ben ik onderdeel van Smaac, waar ik verantwoordelijk ben voor de operationele processen van de organisatie en projectmanagement. Voordat ik bij Smaac kwam werken heb ik verschillende marketingfuncties bekleed, zowel in de B2B- als B2C-markt, binnen de dienstensector en in fast moving consumer goods.

Tussen alle creatieven ben ik misschien wel de minst creatieve. En dat is maar goed ook, want er moet iemand zijn die zorgt voor structuur en overzicht. Mijn collega’s omschrijven mij als de lijm van de organisatie. Diegene die alles bij elkaar houdt, zodat het team de ruimte heeft om te doen waar ze in uitblinken: Het ontwikkelen van sterke, onderscheidende branding.

Ons werk is het creëren van een nieuwe merkidentiteit, en toch blijft het team mij keer op keer verbazen. Het bedenken van een merkverhaal dat klopt, met een branding dat past bij de organisatie en een logo dat toch weer origineel is ten opzichte van al die andere logo’s die al eerder bedacht zijn.

En als dat allemaal samen komt, dan komt het moment waar we pas echt blij van worden: Een klant die direct het verhaal herkent en de merkidentiteit omarmt. Voor mij is dat de ultieme beloning van al het mooie werk.

Leadership

Alex de Winter
CEO, Founder, Sales
Demis van Doorn
COO & Project Management
Jeroen Schapendonk
Lead Strategy
Mike Broekman
Creative Director